Senaste nytt

FoundersCard?

Palazzi

Medlem
Låter faktiskt riktigt intressant! Inväntar svar om nytt jobb så avvaktar tills dess iaf...

Målgruppen sägs vara "...founders, CEOs, presidents, and other leading members of the entrepreneurial community". De verkar av någon anledning missat "unemployed" i listan;)

OBS! Priser höjs till 595$ i år.... Så är nog smart att passa på för 295$ som deal
 
Last edited:

Palazzi

Medlem

Verkar verkligen fantastiskt! Om jag får nytt jobb från nästa vecka slår jag till! 295$ ser man ut att spara in snabbt :) Två nätter på Sanderson, London och det är intjänat!

595$ för nästa år kanske är i överkant... Får helt enkelt göra en kalkylering när året är slut.

295$ löpande hade verkligen varit drömscenariot (kanske går att trixa sig till....:p)
 
Verkar verkligen fantastiskt! Om jag får nytt jobb från nästa vecka slår jag till! 295$ ser man ut att spara in snabbt :) Två nätter på Sanderson, London och det är intjänat!

595$ för nästa år kanske är i överkant... Får helt enkelt göra en kalkylering när året är slut.

295$ löpande hade verkligen varit drömscenariot (kanske går att trixa sig till....:p)

Vad är det som är så fantastiskt? Jag måste ha missat något.
 

Palazzi

Medlem
Vad är det som är så fantastiskt? Jag måste ha missat något.

- 20-30% på många fina hotell (de destinationer jag vanligen flyger till verkar alla vara med)
- 10-15% på Virgin
- 200$ rabatt på Mr Porter när man handlar för 500$ (bara en gång/år).
- Håller liv i Hilton Gold ytterligare 1.5år
- Bra rabatt på Tripit Pro, som jag funderar kring

Känner att jag tjänar igen pengarna fort! Kanske inte passar alla, men för mig känns det gjutet :)

PS. Kortet är ju snyggt också! ;)
 
Toppen