Senaste nytt

FoundersCard?

jumbooze

Medlem
VIP treatment. Preferred pricing. Elite status.

Är det någon som vet mer vad som följer sig bakom detta kort?
495 USD bara för att få vet känns lite dyrt om man inte ser att man kan räkna hem det i benefits...
 

jurgenb

Medlem
Det är riktigt bra skulle jag påstå, framförallt om man reser mycket inom el till/från USA. Extremt bra hotellrabatter som gör att man tjänar in sina 495USD omgående samt både Elite* status och rabatter på div flygbolag.

PM för invite om du vill ha för 295USD istället!

*Skaffade mig ex LH FT (*S) på en t/r USA resa i eco
 
Last edited:

jurgenb

Medlem
Det är för många att skriva här men håller du dig till dom dyraste så är dom med.. man får ex HH Guld om man har lust, eller upp till 50% rabatt på ex Clift i SFO. Mandarin Oriental, 4 Seasons mfl finns med..

Virgin Atlanic, Net Jets, JetBlue, LH mfl
 

jumbooze

Medlem
fick en invite via tripit, just nu är mängden resor till US lite obestämt, så jag får vänta och se lite annars känns det ju absolut som en kort för BC.se :D Rabatt på lyxen :D Väldigt medveten resenär.
 

jurgenb

Medlem
Tar man en personlig invite så får man lite FC poäng som man sedan kan växla in till saker o ting, den som delar ut sin kod alltså.. ;)
 

Kristofer

Medlem
Fick en invite av en kompis för en tid sedan, men valde att inte signa upp. Har säkert kommit 10 mail från dem om att nu minsann, nu är det sista chansen att signa upp till denna exklusiva klubb innan det är för sent. :D
 

jurgenb

Medlem
Ja dom mailen har jag också fått - the american way, mest skitsnack" men det får man väl ha överseende med..
 

A380*G

Medlem
Det är för många att skriva här men håller du dig till dom dyraste så är dom med.. man får ex HH Guld om man har lust, eller upp till 50% rabatt på ex Clift i SFO. Mandarin Oriental, 4 Seasons mfl finns med..

Virgin Atlanic, Net Jets, JetBlue, LH mfl

Är bara intressant om man kan köpa LH HON för 295 USD! ;)
 
Toppen