Senaste nytt

Fotbollsbiljetter till Rumänien-Sverige i Bukarest

Elias

Medlem
Som rubriken låter så är jag intresserad av om någon vänlig själ vet hur man hittar biljetter till denna match? Det är alltså EM-kvalmatchen 15e November det gäller. Helst inte någon tredjeparts sida! Någon officiell rumänsk biljett sida borde ju finnas. Känns inte så aktuellt och bli guldmedlem(lol) hos fotbollsupporter.se eller köpa biljett via "Leffes-fotbollsresor".
 
Last edited:

Ano

Medlem
Ansökningstiden för de biljetter som supporterföreningen blivit tilldelad har ändå gått ut, så gör ingen skillnad till denna match tyvärr. Men annars är just det medlemskapet bland de mest prisvärda. Själva årsavgiften (200 kr) sparar du in någorlunda direkt med hjälp av rabatten på biljetter, så om du tänkt gå på fler landskamper det kommande året borde det utan tvekan kännas aktuellt.

Kanske går att få tag på biljetter via rumänska fotbollsförbundets sida närmare match-datum. Federația Română de Fotbal | Casa Fotbalului Românesc

Annars vet jag tyvärr ingen biljett-distributör som har de tillgängliga online.
 

Elias

Medlem
Ansökningstiden för de biljetter som supporterföreningen blivit tilldelad har ändå gått ut, så gör ingen skillnad till denna match tyvärr. Men annars är just det medlemskapet bland de mest prisvärda. Själva årsavgiften (200 kr) sparar du in någorlunda direkt med hjälp av rabatten på biljetter, så om du tänkt gå på fler landskamper det kommande året borde det utan tvekan kännas aktuellt.

Kanske går att få tag på biljetter via rumänska fotbollsförbundets sida närmare match-datum. Federația Română de Fotbal | Casa Fotbalului Românesc

Annars vet jag tyvärr ingen biljett-distributör som har de tillgängliga online.

Tack för tips och råd, ytterst sällan matcherna passar in i mitt schema och resande dock. Klickade igenom deras hemsida och verkar som det borde gå och ordna via dem lite närmare avspark.
 
Antingen går du in på fotbollsbiljetter.se eller som en del rutinerade svartabörs köpare utanför arenan. Vänta 5 min. efter matchstart så är det halva priset. Se upp bara så att det är riktiga officiellla biljeter. Lycka till funderar själv på att åka dit.
 
Toppen