Senaste nytt

Flying Blue Promo Awards: Oktober-November 2015

Dr. Miles

Expert
Usla erbjudanden som vanligt sista året. I princip inga erbjudanden i business, förutom några destinationer i Kina.
De tar ganska höga bränsletillägg för resa till Asien.
T ex summa av skatter&bränsletillägg för dealen från Warszawa är ca 5.400 SEK av totalpriset ca 9.600 SEK i Business class.
[Business class] Warszawa-Chengdu/Wuhan/Xiamen T/R, Air France/KLM, 9.600 SEK inkl. skatter | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Reser man från Norden är det fortfarande en bra deal med Promo@Awards för Air France/KLM Business class till Kina kostar över 23.000 SEK exkl. skatter men annars skulle man kunna ta sig till Warszawa och utnyttja dealen.
 

NyfikenGrau

Medlem
Skulle vilja avsluta vårt begränsade SkyTeam-sparande och bränna våra FB-poäng (jag ca 30 000, min flickvän ca 20 000) i vinter, det är väl dessa promo awards man ska satsa på sett till prisvärdhet om jag inte missat något?

Funderar lite på de här nord/västafrikanska destinationerna som ofta verkar relativt prisvärda rent poängmässigt, i denna kampanj Cotonou och Lomé, någon som varit där och kan rekommendera/avråda från att ta en semestervecka där? Blir väl inte aktuellt förrän kampanjen om tre veckor men då vill jag vara förberedd och kunna slå till :)
 
F

FCT

Guest
Skulle vilja avsluta vårt begränsade SkyTeam-sparande och bränna våra FB-poäng (jag ca 30 000, min flickvän ca 20 000) i vinter, det är väl dessa promo awards man ska satsa på sett till prisvärdhet om jag inte missat något?

Funderar lite på de här nord/västafrikanska destinationerna som ofta verkar relativt prisvärda rent poängmässigt, i denna kampanj Cotonou och Lomé, någon som varit där och kan rekommendera/avråda från att ta en semestervecka där? Blir väl inte aktuellt förrän kampanjen om tre veckor men då vill jag vara förberedd och kunna slå till :)
Sitter i exakt samma sits. Skulle man finna enkel till tex Mellanöstern så tar jag nog det och kombinerar med Swiss eller Lufthansa F hem. :)
 
Toppen