Flygpriser till Nordkorea

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Jacob, 5 Maj 2011.

1. Jacob

Jacob Medlem

2. bL0m

bL0m Medlem

Roligt inlägg, fick ett leende på mina läppar när jag läste rubriken. Är det många på detta forum som är intresserade att åka till Nord Korea?

Göran Persson åkte dit och det finns ett klipp där han berättar om resan: SVT: Ordförande Persson - På besök i Nordkorea - YouTube

3. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Jacob

Jacob Medlem

5. Så flyga med Ilyushin IL-62, Antonov An-24, Ilyushin Il-18 och Tupolev Tu-204?

Det är som en buffé! :D

1 person likes this.
  6. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Resan i maj är fullbokad men de genomför två resor till, en i juli och en i augusti :). 1675 EUR per person.

7. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kumgansan Hotel är bland det värsta jag bott på - istället för kuddar hade de
    Sandsäckar... När jag var där för många år sedan så hade de mage att ta mer
    än USD 100 per natt, vilket var Tokyopriser då ! Mount Kumgansan är mycket
    vackert men något som, i min enkla mening, stör utsikten är att man huggit in
    jättestora slagord i berget.

8. Kricka

Kricka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan tipsa om en kul pocketbok som handlar om en gruppresa till Nordkorea 2008.
    De flesta i gruppen är svenskar och författarna till boken "ALLA MONSTER MÅSTE DÖ",
    Magnus Bärtås och Fredrik Ekman, beskriver sina och gruppens upplevelser med en
    bra distans till regimen. Andra halvan av boken går mer och mer in på ett filmmakarpar,
    vilka kidnappades i HongKong på order av Kim Jong Il, och deras produktioner.

9. gdaily

gdaily Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vill tipsa om en blogg skriven av en vän/affärsbekant till mig. Normalt sett är det en pokerblogg, men just nu kör han en längre serie bloggar om sin resa till just Nordkorea för någon månad sedan:

POKERSTAR -

10. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mycket intressant läsning!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!