Klockren rapport!
Trist med attityden från personalen! Se nedan min take på ovanliga passagerare i Business etc.
Apropå service....ni ska se minen när man glider in i Businesskabinen med hela la famiglia i släptåg hehe. Jag kan se hur det riktigt kryper i personalen som antagligen redan funderar på hur många menande blickar, arga tillrop mm de ska behöva få från övriga passagerare pga oss...det är alltid lite konstlat stelt tills de ungefär efter en timme inser att vi inte kommer att innebära några bekymmer. SAS besättningar borde ta efter Qatar Airways där vi hittills har fått en sjukligt bra service de gånger vi åkt.
Tock
Trist med attityden från personalen! Se nedan min take på ovanliga passagerare i Business etc.
Apropå service....ni ska se minen när man glider in i Businesskabinen med hela la famiglia i släptåg hehe. Jag kan se hur det riktigt kryper i personalen som antagligen redan funderar på hur många menande blickar, arga tillrop mm de ska behöva få från övriga passagerare pga oss...det är alltid lite konstlat stelt tills de ungefär efter en timme inser att vi inte kommer att innebära några bekymmer. SAS besättningar borde ta efter Qatar Airways där vi hittills har fått en sjukligt bra service de gånger vi åkt.
Tock