Senaste nytt

Flygbiljetter från Sydney till Stockholm

Magino

Medlem
Btw hur många poäng har du och med vilka bolag? Har du tillräckligt många poäng med något bolag finns det säkert några här som kan hjälpa dig hitta platser åt dig.
 

Singapore

Medlem
Om du skulle vilja åka till CPH istället för ARN så kan du åka SYD-CAN-AMS-CPH varav CAN-AMS är First Class och resten är business. Flygbolaget är China Southern och sedan KLM till CPH.

Jag hade dock gjort det som charlesswe var inne på i sitt inlägg.
 

ullis

Medlem
Har på amexpoäng som blir ung 300 000 på SAS, Finn eller BA där jag dessutom har 150 000. BA säger att det inte finns plats, Finn enbart från Singapore och SAS inget. Jag har ännu inte överfört från Amex då jag inte vetat var bästa utdelningen skulle vara.
 

ullis

Medlem
Hittar du Thai direkt Stockholm på Thai hemsida och den via Finnair på deras hemsida eller via någon sökmotor
 

Magino

Medlem
Finnair kostar på deras hemsida 33 800kr. 33,5' hittade jag på mrjet.se

Annars kan du köpa en bonus resa med BA den 19e juni
SYD-SIN BA F
SIN-LHR QF F
LHR-ARN BA Y
för 172 500 avios och 3 905kr i skatter och avgifter
 

Magino

Medlem
Sedan finns det massor av alternativ att boka en bonusresa med Star Alliance. Problemet är ju att du vill ha en enkelresa men det är inget som SAS erbjuder när man reser med partners, eller ju men det kostar som en tur och retur resa. Vet inte om du kan föra över dina MR points till något annat bolag i Star Alliance som erbjuder enkelresor.

Herregud vad gör jag på BC.se på en lördags kväll/natt, dags att skaffa sig ett liv snart :)
 

Palazzi

Medlem
Sedan finns det massor av alternativ att boka en bonusresa med Star Alliance. Problemet är ju att du vill ha en enkelresa men det är inget som SAS erbjuder när man reser med partners, eller ju men det kostar som en tur och retur resa. Vet inte om du kan föra över dina MR points till något annat bolag i Star Alliance som erbjuder enkelresor.

Herregud vad gör jag på BC.se på en lördags kväll/natt, dags att skaffa sig ett liv snart :)

Välkommen till klubben! :) Sitter uppe och väntar på ett biljettsläpp, men får väl snart inse att 15 April inte nödvändigtvis måste innebära 00.00 natten mot den 15:e (inte helt oväntat:D).

Nog dags att dra sig tillbaka, sedan upp och boka imorgon :)
 
Toppen