Senaste nytt

Flyga i apdräkt?

Agö

Medlem
Kan apan inte vara ledsagare åt er? På med koppel och skapa historia som vi andra kan följa ......gorilla som ledsagare ;)

Ja, apan är sannolikt bättre som ledsagare åt oss än tvärtom.

Ja du får allt göra en liverapport på det här!

Jag lovar att fota dem vid ankomst på Kastrup om detta blir av. Det kan ju faktiskt vara så att apan får jumpseat (hans blivande är flygis på SAS).
 

agehall

Medlem
Krav nedan för att ta med ett "comfort animal" på ett flygplan: :)

Rules and regulations regarding comfort animals vary slightly from airline to airline. While some will treat the animals exactly as they would a service animal, there may be more obstacles if you do not exhibit a physical disability.

In general, you will be required to provide:

  • Documentation from a medical professional stating the purpose of the animal, including what benefit you receive from the relationship with the animal (the letter may only be valid for a certain time)
  • Proof that the medical professional is licensed
  • Proof that you are still receiving care from the medical professional
  • Health/rabies/identification documents for the animal

Ping @Nemo, @doc - vem skriver ut receptet? :)
 

Senator

Moderator
Apdräkt har jag undviket, men medelåldersman ombord på BA i Angry Bird Onesie är en annan femma:
Angry Birds Onesie Red Bird

Jag och @sembl träffade denna ubertrevliga och artiga herre på BA mellan ARN-LHR i Club Europe där han hade ungefär denna Angry Bird Onesie på sig.

Det tillhör också historien att samma herre tränar på samma gym som jag i centrala Stockholm. Måste tillägga att även träningspasset på cykeln utförs i en Onesie...
 

Dr. Miles

Expert
Apdräkt har jag undviket, men medelåldersman ombord på BA i Angry Bird Onesie är en annan femma:
Angry Birds Onesie Red Bird
Väl, när man flyger Japan inrikes kan det hända något av Yuru-chara är ombord med dräkten. :)

Kumamon
220px-くまモン.JPG


Shimanekko
220px-しまねっこ.jpg

(Foto: Wikipedia)
 

Delayed

Medlem
Nåväl, allt talar för att min polare kommer att kidnappas på Kungsholmen och påtvingas apdräkt som han sedan ska bära till dess att vi checkar in på hotellet i London.
Hoppas han inte läser här på BC... Skulle nog kunna sabba överraskningsmomentet en del... :oops:
 
Toppen