Senaste nytt

Flyg från Stockholm till Dubai i First Class med SWISS för 16.000 SEK

Är det någon som har erfarenhet av Swiss first? Detta är första gången för mig (Även första gången jag köper en first för pengar). Har förstått att det går att få hämtning eller lämning till Arlanda? Jag kommer ha en natt i Zurich mellan flygen, har någon tips på hotel (gärna enkelt på flygplatsen). Något annat att tänka på? Om allt går bra och det går att resa tänkte jag bo på 3 olika Marriott hotel och skriva något om detta...Trevlig helg.
 

squeezen

Medlem
Är det någon som har erfarenhet av Swiss first? Detta är första gången för mig (Även första gången jag köper en first för pengar). Har förstått att det går att få hämtning eller lämning till Arlanda? Jag kommer ha en natt i Zurich mellan flygen, har någon tips på hotel (gärna enkelt på flygplatsen). Något annat att tänka på? Om allt går bra och det går att resa tänkte jag bo på 3 olika Marriott hotel och skriva något om detta...Trevlig helg.
Förutom det som @Middle seat pekar på kan du söka på forumet. Sedan utan att känna till kraven så har first class lounge sovrum i stil med ett eget hotellrum. Så kanske kan vara något
 
Självklart lusläser jag det jag kan hitta här. Jag kommer landa 22.00 på kvällen och flyga 12.30 dagen efter. Tror tyvärr lounge stänger under natten. Jag gjorde ett försök i Juli så får vi se om det går att resa då. Tacksam för alla tips.
 

travelmode

Medlem
Självklart lusläser jag det jag kan hitta här. Jag kommer landa 22.00 på kvällen och flyga 12.30 dagen efter. Tror tyvärr lounge stänger under natten. Jag gjorde ett försök i Juli så får vi se om det går att resa då. Tacksam för alla tips.

Spännande! ser fram en rapport och upplevelsen på plats under sommaren.
 
Nu fick jag ett mail att jag får boka om resan till valfritt datum en gång fram till slutet av 2021. Som jag förstod mailet så är det samma destination som gäller, men man får välja datum fritt. Då känns det som att det kan bli en bra deal detta om det går att flyga. Får väl flytta den till nästa bonus period.
 
Toppen