Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Visa bifogad bild 85998 Tycker nog det kunde finnas någon mer nivå över 200 000.... sitta i cockpit?

Siktade på en miljon 2018 men föll på mållinjen...

226a180ecb344faacc370bc9f81a540e.jpg
 
Behövver BCs hjälp att tänka. Jag har nått högsta nivån vilket betyder obegränsat business till go-priser. Om jag köper 120k poäng (jag 60 och min fru 60) får vi en business med sas utanför europa. Dessutom får vi 4800 poäng för transaktionen, samt spend på vårt elitekort. Då kan man i princip alltid köpa en business med sas för max 24000kr. Finns det en hake?
 
Behövver BCs hjälp att tänka. Jag har nått högsta nivån vilket betyder obegränsat business till go-priser. Om jag köper 120k poäng (jag 60 och min fru 60) får vi en business med sas utanför europa. Dessutom får vi 4800 poäng för transaktionen, samt spend på vårt elitekort. Då kan man i princip alltid köpa en business med sas för max 24000kr. Finns det en hake?
Ja att det inte alltid fins platser du kan boka.
Stundtals ganska låg tillgång beroende på destination.
 
Behövver BCs hjälp att tänka. Jag har nått högsta nivån vilket betyder obegränsat business till go-priser. Om jag köper 120k poäng (jag 60 och min fru 60) får vi en business med sas utanför europa. Dessutom får vi 4800 poäng för transaktionen, samt spend på vårt elitekort. Då kan man i princip alltid köpa en business med sas för max 24000kr. Finns det en hake?
Den stora haken är väl egentligen den låga tillgången på biljetter.

Edit: 2:a på bollen
 
Toppen