Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Resetokig

Medlem
Vet att det diskuterats många gånger och jag har sett en länk tidigare, men jag hittar inte vart man ser intjäningen senaste 12mån. Skulle någon kunna länka igen? Tack!
 

Nightfly

Medlem
Jag har högsta nivån, men stött på samma problem. Att det borde bli 60 000 poäng, men blir 90 000 (dvs utan rabatt) om jag väljer en sträcka i Business och en i Plus. Men igår bokade jag en hemresa från EWR i Business och betalade 36 000 poäng, och lade idag till ditresan i Plus och slutsumman blev då 60 000. Så det är fullt möjligt, även om SAS-webben kanske inte gillar det.

Det löste sig genom en variant på ditt tips. Jag bokade först Business ut och Go hem för 160 000 poäng (2 pers till New York). Sedan gick jag in i efterhand och ändrade bokningen till Plus på hemresan och då påverkades inte poängpriset.
 

Johan Hbg

Medlem
Jag har en SAS resa betald med fly Premium i Plus till USA. Nu har de släppt business platser på samma flyg. Jag ringde och försökte byta, men fick till svar att det går inte att boka om fly Premium biljetter. Jag måste boka av och boka en ny resa istället.
Kan detta vara riktigt eller hamnade jag hos fel kille på kundtjänst?
 

fcx

Medlem
Jag har en SAS resa betald med fly Premium i Plus till USA. Nu har de släppt business platser på samma flyg. Jag ringde och försökte byta, men fick till svar att det går inte att boka om fly Premium biljetter. Jag måste boka av och boka en ny resa istället.
Kan detta vara riktigt eller hamnade jag hos fel kille på kundtjänst?

Fast om du bokar av och sedan bokar nytt så slipper du ombokningsavgiften.

Jag bokade om en flypremium på telefon för några veckor sedan.
 

Canadien

Medlem
Jag har en SAS resa betald med fly Premium i Plus till USA. Nu har de släppt business platser på samma flyg. Jag ringde och försökte byta, men fick till svar att det går inte att boka om fly Premium biljetter. Jag måste boka av och boka en ny resa istället.
Kan detta vara riktigt eller hamnade jag hos fel kille på kundtjänst?

Det bör gå att boka om själv online om platserna fortfarande finns kvar
 

BCflyer

Medlem
B68FE615-909F-4A79-B9E5-62B602308CB0.png Tycker nog det kunde finnas någon mer nivå över 200 000.... sitta i cockpit?
 
Toppen