Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Buffon

Medlem
Hur funkar det med Fly Premium och barn. Om vi är 2 vuxna och 1 barn som vill åka till Tokyo i Business och har högsta nivån på Fly Premium. 60k poäng per vuxen, men vad betalar barnet då det är 50% rabatt för barn under 12?
 

Canadien

Medlem
Finns det någon gräns på hur många personer som får ingå i en fly premium bokning och då få rabatt på priset?
Teoretiskt 9, men vill man resa business så blir det rent praktiskt färre.
T e x så finns just nu 5 platser totalt det närmaste året till Tokyo, och 4 platser tillbaka.

SmartSelect_20190414-004017_Chrome.jpg
 

Xilan

Medlem
Teoretiskt 9, men vill man resa business så blir det rent praktiskt färre.
T e x så finns just nu 5 platser totalt det närmaste året till Tokyo, och 4 platser tillbaka.

Visa bifogad bild 89172
Det mesta jag sett när det gäller lediga bonusplatser i business på SAS Longhaul är 8. Men det är väldigt ovanligt. 2 lediga platser är väl det vanligaste.

Nej förresten. Noll lediga platser är vanligast.
 
Det mesta jag sett när det gäller lediga bonusplatser i business på SAS Longhaul är 8. Men det är väldigt ovanligt. 2 lediga platser är väl det vanligaste.

Nej förresten. Noll lediga platser är vanligast.
0 platser är inte vanligt. 2/2/4 är standard och ”vanlig” release av platser. Samt ofta ännu fler släppta om det är låg beläggning nära avgång.
 

Borje L

Medlem
Hej!

Är det någon mer som har problem med FlyPremium just nu? Rabatten appliceras inte för mig. Bokade andra biljetter för en vecka sedan och då fungerade det.
 
Toppen