Flixbus till Arlanda

Diskussion i 'Andra transportmedel' startad av Gus, 2 November 2018.

1. Rokkoko

Rokkoko Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I så fall är det en bra deal, i synnerhet om man har studentrabatt. Enda problemet som jag ser det är hemvägen eftersom det är svårt att veta när man landar, vilket gör att man kan få vänta en stund.

jerixon gillar detta.
  2. jerixon

jerixon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flixbus är bra grejer :)

3. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har åkt med Flixbus till Frankfurts flygplats och det kändes inte trevligt att strax före ordinarie avgångstid få ett SMS om att bussen var 45 minuter försenad (och att jag därmed missade värdefull lounge-tid). Det stora problemet med Flixbus är väl att bussarna kör så långa sträckor och därmed är känsliga för förseningar. Om jag skulle åka med Flixbus igen till en flygavgång så hade jag försäkrat mig om att det finns flera avgångar som enligt tidtabellen skall hinna fram i tid.

4. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Gotland_t/r Var hittar du detta? I så fall är det ju bara att boka en 39:- avgång och sedan ta den avgång som passar inom tolv timmar. En gamechanger som någon skrev tidigare.

2B04F0F7-AEDC-4DD1-8C06-445D352F1A6E.jpeg

Last edited: 11 September 2019
    jerixon och Gotland_t/r gillar detta.
  5. Resetokig

Resetokig Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Åkte i fredags vid lunch TC-T5 och vi var väl runt 7pers. Nöjd med smidig väg och sjukt billigt pris.

jerixon gillar detta.
  6. Hum...
    när försvann Flixbus ur SAS Onlineshopping?

7. Gotland_t/r

Gotland_t/r Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flixbus.png

Så här ser det ut när jag provbokar... men jag har inte testat att faktiskt åka med annan avgång.

8. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag förstår inte detta och börjar tro de har något emot Apple. :D Du får en väska mer och flexibel biljett för samma pris. Jag har aldrig sett detta.

9. apknug

apknug Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Apple tar mer i provision troligen därför.

Ett skämt men det är sant iof.

10. mha321

mha321 Medlem

Det är ju vanligt att man får olika pris på diverse ställen om man byggt upp en tracking profil som går att de tror man är ok med att betala mer. Och man vet ju att Apple användare i genomsnitt är mer "betalningsvilliga" än andra så där behöver man ju inte ens tracking...

M.K gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!