Flixbus till Arlanda

Diskussion i 'Andra transportmedel' startad av Gus, 2 November 2018.

1. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var ju just det jag svarade på? :rolleyes: Det finns fler fördelar som försvarar ett högre pris. :)

Elias gillar detta.
  2. WavyCrockett

WavyCrockett Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om biljetterna börjar gälla för valfri avgång så är det ju en gamechanger, skulle tvinga flygbussarna att sänka priset för att konkurrera

3. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ni som har åkt med Flixbus, hur är beläggningen på avgångarna?

Resetokig gillar detta.
  4. apknug

apknug Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns Ingen flixbuss app till iPhone?

5. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Absolut möjligt. «Alla» har ju app idag. Jag har bara kört via två olika cashback sidor jag brukar använda.

Oavsett, med oflexibla biljetter och uppdragsgivare som oftast betalar mina resor känns det ändå oaktuellt. Jag har iaf fått testa och helt ok produkt. Wifi fungerade också bra på bussen. Alltså lätt värt 39-59sek istället för omvägen via Märsta om man reser med låg budget och inte använder Apple tycker jag.

6. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    jerixon gillar detta.
  7. Konto93

Konto93 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag åkte strax efter lunch och det var väldigt tomt kanske 10 pers. Det är nog anledningen att biljetten fanns kvar till lägsta pris dagen innan.

jerixon gillar detta.
  8. Flyer722

Flyer722 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Äre bara jag som ibland fått chaufförer som inte talar svenska och bråkig engelska? Påverkar däremot inte min resa speciellt.

9. Hachans

Hachans Medlem

Ja, bussarna är ju inte alltid från Sverige så det är väl att förvänta sig. Har ibland fått bussar som kommit hela vägen från södra Tyskland med spanska förare.

10. Gotland_t/r

Gotland_t/r Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag blev tvungen att dubbelkolla genom en provbokning men det stämmer inte att biljetterna är oflexibla. Det fragmår av information vid bokning att biljetten "är giltig på samma sträcka i upp till 12 timmar före och efter angiven avgångstid. Två stora väskor får medföras."

jerixon och M.K gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!