Flight Disruption i SAS-appen? (LAX-ARN)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av WongHauw, 14 November 2018.

1. WongHauw

WongHauw Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag loggade in på SAS-appen på min telefon idag att kolla lediga säten inför frugans flyg på fredag och jag blev lite orolig när orden "Flight Disruption" fanns på skärmen. Chattade med SAS men just den medarbetaren var till ingen hjälp alls med sina platituder men medgav ändå att man kan göra en ombokning gratis genom att ringa SAS. Ni som flyger mer, hur ofta brukar sånt här meddelande synas och betyder det risk för inställt flyg eller t.ex. gästspel av LN-RKP? (tog ett tag innan jag hittade rätt bokstavskombination för reservkärran)

IMG_4360_flight_disruption_cropped.jpg

2. WongHauw

WongHauw Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jaha, borde bara ha kollat på SAS fullständiga webbsida istället.

sas_info_wildfire.jpg

Det var väl ändå schysst. Dock vill jag gärna se min fru... :oops:

Edit: Efter att ha loggat in på flysas.com/en funkade inte länken till trafikinfo. Fick gå manuellt till sas.se och leta där i stället.

3. danielhog

danielhog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet inte vad det innebär, men LN-RKP är en A340, så borde inte vara att den är planerad.

Brandforce och WongHauw gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!