Senaste nytt

Flög med Emirates - hela sidan på väskan var intryckt och krossad

D

Deleted member 4971

Guest
Uppdatering av ärendet.

Fick ett mail för några dagar sen där dom meddelar att dom för över 15000 skywards miles som "goodwill" och detta utan att jag ens valt att accepterat något. För att samla ihop 15000 miles måste man flyga en T/R till Dubai i business med platinum bonus mer eller mindre.

För mig är miles just ni ointressant för planerar ju inte att flyga med bolaget närmsta tiden.

Du får 3 väskor för 1 väska och 3000 miles tillgodo, måste säga att EK är generösa här ;) The Emirates High Street - Just Cat Bag

Lägga en halv miljard dollar på att se till att man har fint utbud av dricka ombord, men kan inte på ett bra sätt kompensera en kund. Jag förväntar mig mer av EK....
 
Du får 3 väskor för 1 väska och 3000 miles tillgodo, måste säga att EK är generösa här ;) The Emirates High Street - Just Cat Bag

Lägga en halv miljard dollar på att se till att man har fint utbud av dricka ombord, men kan inte på ett bra sätt kompensera en kund. Jag förväntar mig mer av EK....

Hade den diskussionen med en kollega på jobbet för bara 10 min sen. Dom kan köpa in viner för miljoner dollar men göra sina kunder nöjda då dom har ställt till det för en de kan dom inte.

Men man får väl ta ett par vändor igen med dom och se om dom kan ändra på sig något...
 
Snart 3 veckor sen deras senaste mail. Skall vänta och se hur lång tid det tar innan dom behagar svara. Dom är väldigt på att skicka ut erbjudandet till min mail dock.....
 
Mailade idag och frågat om mitt mail hamnat i skräplådan bokstavligen.... Nu har dom "semester" tills måndag morgon så lär vänta på svar tills nästa vecka.

Det handlar inte om att dom har mycket att göra och lång svarstid utan det är rent ignorerande.....

Den här gången skall dom inte trötta ut mig!
 
Update:

Just nu är svenska kontoret inkopplat då kontoret i Dubai inte ens svarar på mina mail trotts 2 st mail sen 24 november förra året. Skall bli intressant vad dom kommer fram till just nu.
 
Toppen