Senaste nytt

[First] Lufthansa/Swiss ut världen från ca 25.000kr

SimonXYZ

Medlem
Om du inte behöver Eurobonus-poäng kan du flyga med Etihad.

FD11392D-B038-4F15-AAA2-E0E484D1D77A.png
 
D

Deleted member 30163

Guest
Tack för tipset! Hittade en intressant flygning för 25k i First.
Vad gäller för Swiss i form av Eurobonus om det är bokat via Lufthansa men ena legget är via Swiss?
 

squeezen

Medlem
Tack för tipset! Hittade en intressant flygning för 25k i First.
Vad gäller för Swiss i form av Eurobonus om det är bokat via Lufthansa men ena legget är via Swiss?
poängtabellen för Swiss gäller då.
Ibland kan dock bokstaven Ä bli Ö på ett annat bolag via codeshare då man aldrig är säker på hur det mappas men då luftwaffe är modern för båda dessa så bör det vara samma hos båda bolag.
 
Last edited:
D

Deleted member 30163

Guest
poängtabellen för Swiss gäller då.
Ibland kan dock bokstaven Ä bli Ö på ett annat bolag via codeshare då man aldrig är säker på hur det pappas men då luftwaffe är modern för båda dessa så bör det vara samma hos båda bolag.
Intressant att dom, med tanke på din sista mening har olika konverteringar som jag förstått det.
 

squeezen

Medlem
Intressant att dom, med tanke på din sista mening har olika konverteringar som jag förstått det.
fast de har även brussels airlines som konsekvent ligger lägre (vissa klasser ger 0 till EB), germanwings osv i koncernen och det är inte så konstigt att vissa ska vara "premium" och att de har lite olika poängutbetalningar.
 
D

Deleted member 30163

Guest
fast de har även brussels airlines som konsekvent ligger lägre (vissa klasser ger 0 till EB), germanwings osv i koncernen och det är inte så konstigt att vissa ska vara "premium" och att de har lite olika poängutbetalningar.
Yes, fair point.
 
Finns en deal till flera asiatiska destinationer i F med Luthansa/Swiss från 18 000SEK från Kiev just nu... Boka senast 16 januari tror jag, finns deals här på BC

Japp, börjar på 18 099 med Swiss till Shanghai och Hong Kong och finns för cirka 20 000 till Singapore.
Buenos Aires finns för 22 800. Datum finns i princip hela sommaren och hösten men börjar bli lite tunnare med datum.
 
Toppen