Senaste nytt

[First] Kiev-Världen T/R, Lufthansa, SWISS, från 1800 EUR inkl. skatter

Johans00

Medlem
Hittade denna här https://www.jetbeds.com/deal-yourtr...794&dealHeader=Lufthansa First Class Shanghai
Det är inte en companion fare, går att boka för en person.

Förköpskrav
: 7 dagar
Min/Max stay: 6 dagar / 3 månader
Köp senast: 2020-JAN-26
Gäller för utresa: Mellan 2020-JAN-15 och 2020-DEC-15
Stopover: Ej tillåten
Barnrabatt: Nej
Återbetalning: Nej
Ändring: Ja, mot 510 EUR per gång
Routing: Kiev-(Lufthansa/Swiss)-Frankfurt/München/Zürich-(Lufthansa/Swiss)-Shanghai


Prisexempel:
638632fbb340605a60a6e1ceca5d020b.png
 

folo

Medlem
Mycket intressant! Ser ut att bli bra EuroBonus-intjäning också, inga låga bokningsklasser:

(2000+5500*3)*2 = 37 000 poäng T/R, plus poängen för att positionera sig då.

Billigt sätt att få sig en lyxresa till Asien och i princip EBG i ett svep på köpet.
 

Canadien

Medlem
Jag hittar liknande priser till Peking, Shanghai, Hong Kong, Singapore, Buenos Aires samt Sao Paulo :)

Nu har jag inte fare rules framför mig, men om man maximerar dessa kampanjer brukar man kunna uppnå cirka 50k baspoäng.

Tokyo också? Seoul via PEK?
Kan iofs kolla själv imorgon när jag inte är på flygplan...
 

Johans00

Medlem
Förresten - Om man är Stockholmsbaserad så löser man givetvis positioneringen till Kiev genom att flyga Ryanair T/R för 493kr ;)
Funderade på att göra en riktig klassresa till Hong Kong när jag såg den här dealen :D
Först Ryanair till Kiev
Lufthansa Business till Frankfurt
Lufthansa First till Shanghai
Efter det en award sista biten med SQ F till Singapore på 777-300ER och A380 suites sista biten till Hong Kong.
Från Ryanair till Singapore suites på under 48 timmar :D
Hemresan blir inte lika kul dock...
 
Hittar massor med intressant. HKG och SIN mest intressant men även EZE och JNB!
Men jag undrar lite om vissa av dessa. MUC-HKG flygs med LH ofta av 350-900 men ibland av en 340. Då jag kollar på sista veckorna och kollar framåt känns det rätt stor chansning att första klass kan utlovas i augusti med LH. Vad är era erfarenheter? Jämfört med SIN där 380 är standard eller EZE där 747-8 är standard och det bara vid service eller problem byts ut.

Tack för tips!

Annars så verkar det som om billigaste är 18 099 SEK är billigaste med Swiss till Shangai och HKG
SIN kostar från 19 970 SEK
EZE kostar från 22 872 SEK

Någon som hittar någon spännande routing för extra mycket poäng. Har ej hittat något och redan sett att en hel del datum börjar försvinna/bokas upp.
 
Toppen