Senaste nytt

First i olika flygplanstyper

Flying P

Medlem
Som med Swiss och Lufthansa i A330-300 som "bara har" 8 stolar :)
ja men a330 swiss tar fler pax också.

Dock kan jag tycka att åtta pax i swiss First är mycket också. Fyra eller sex där med hade varit bättre. Antar dock att de har bra beläggning eftersom de väljer att ha kvar åtta F.
 
Last edited:

Homer

Medlem
DEL har jag inte kollat fast skall göra omedelbart, Tack för tips!

Till/från DEL går det att hitta ända upp till 4 platser på 789

Dehli.jpg
 

Matsson

Medlem
Tack för info. Problemet med DEL är tidtabellen till MLE (där vi dyker 3-4 ggr per år) med antingen byte i CMB eller BLR. Singapore är bästa alternativet och hoppas nu på en retur början av Juli. Utresa finns t.ex 1 juni. Dessutom 3-4 dagar i storstad på slutet föredrar jag SIN framför DEL i juli. Mer poäng går åt men ändå för oss ett bättre alternativ. Skulle vi köpa biljett är självklart TK via IST oslagbart för 17-18K.
 

ucce

Medlem
Om du ska till MLE med avios är det inte helt ovanligt att det finns platser med QR i C. 100 000 t/r från ARN
 

Matsson

Medlem
Om du ska till MLE med avios är det inte helt ovanligt att det finns platser med QR i C. 100 000 t/r från ARN
Helt rätt,har denna bokning i mars med AA miles. Tyvärr bara Y på DOH-MLE mitt i natten.....3 platser var omöjligt i biz på denna sträcka.
 

VonMögen

Medlem
Har testat F med BA i 747, 772 och a380. Krasst så har BAs alla flygplanstyper har för många stolar i förstaklass. Håller a380 högst av dessa, med 747an längst ner på listan. Ska bli intressant att testa F i 789n senare. Håller med om att det inte är ovanligt att se 4+ stolar i BAs F om man är ute i god tid och inte enbart letat efter platser kring de stora högtiderna/ledigheterna.
 
Toppen