Senaste nytt

First Class som 30-årspresent.

Hej!

2e oktober fyller jag 30år (ångest) och det vill jag fira med att ta med mina föräldrar så dom får prova First Class.
Jag har tillgång till 2st 2-4-1 voucher och EuroBonus poäng så det räcker att bli över.
Vill helst resa före eller samma dag jag fyller år och självklart med Star Alliance för att kunna nyttja mina poäng och voucher.

Så, vart hittar jag 3st First Class med dessa datum i åtanke, vilka destinationer skall jag kika på?
Kollar såklart på Uniteds webbplats dagligen men alla tips är välkomna!
 

jumbooze

Medlem
Tufft men om du har tur så får du kolla på Lufthansa 14 dagar innan om de skulle släppa något med 3 platser.
Försök att hitta något som du kan leva med i Business Nu och boka det snarast och sen var flexibel när Lufthansa släpper sina platser.
På så sätt har du iaf något...
 

danielhog

Medlem
Luftahansa är rekommendationen med kort varsel. Peking brukar ha bra tillgång. Även Mexiko. Ha en plan för om det blir kina, antingen att ni har anslutning ut ur landet, visum, eller flyger hem till tredje land. Även thai har börjar släppa med kortare varsel så det kan vara värt att kika på.
 

Canadien

Medlem
Detroit, Boston, Chicago kan dyka upp med 3+ platser. Kolla på awardfares.com välj t ex class First, from: Europe To:North America så ser du vad som finns de närmaste veckorna
 
Toppen