Senaste nytt

First class på Etihad, någon som upplevt liknande?

henrik l

Medlem
Använder man AA poäng kostar det bara 80 000 poäng tor till Maldiverna. Har försökt boka i F men inte lyckats med platser, C däremot har varit tillgängligt.

Hur lång före tänkt avresa har du testat? Det rutter jag har tittat på via KVS-tool har jag generellt hittat två lediga platser i F när jag söker 320-330 dagar före avresa. Misstänker att det är framförhållning som gäller:)
 

Ola

Ny medlem
De gångerna jag fått op-up med Etihad, vilket de verkar vara rätt frikostiga med, så kan jag bara säga att de dryga 6 timmarna till/från Abu Dhabi till/från från diverse europeiska flygplatser är alldeles för kort. Tycker nog att Etihads F är ett litet strå vassare än Emirates - men smaken är som baken...
 

Jacob

Medlem
Och jultomten kom tidigt i år, redan klockan 05.26 på julaftonsmorgonen faktiskt.

I min jakt på att testa alla världens flygbolag i första klass är det riktigt kul att min uppgradering på Etihad gick igenom. Etihad kör med uppgraderingsauktioner, något jag valde att ge mig in i med min businessbiljett som tillät detta. Blev ordentlig dramatik och ett riktigt nagelbitande då första klass nollades under helgen för att sedan öppnas upp med en ynka plats igår. Skulle den säljas på normalt sätt? Och fanns det några medtävlande?

Men det gick vägen! Så nu blir det Etihad First i mellandagarna, ska bli väldigt intressant. Reportage kommer 2014.
 
Toppen