Senaste nytt

[First class] Khartoum-Khartoum T/R, oneworld Circle Trip Explorer, 3.600 USD exkl.

Dr. Miles

Expert
Som jag skrev flera gånger, det hjälper inte att åka till Sudan, utan i så fall man ska hitta en kanadensisk resebyrå som kan boka denna fare (Canadian Exception: läs tidigare inlägg i den här tråden) och biljettera ut med Air Berlins biljettnummer.
 
Som jag skrev flera gånger, det hjälper inte att åka till Sudan, utan i så fall man ska hitta en kanadensisk resebyrå som kan boka denna fare (Canadian Exception: läs tidigare inlägg i den här tråden) och biljettera ut med Air Berlins biljettnummer.

Kom vi inte fram till att dom inte kunde göra det? Eller kan de finnas någon annan resebyrå som håller på med sånt här?

Skulle gärna höra samtalet när man ska boka den.
 

agehall

Medlem
Jo Canadian Exception verkar inte finnas mer vilket gör att denna deal (och flera andra) är omöjliga att boka.
 

agehall

Medlem
Fanns gott om info på FT som pekade på detta. Det verkar som att ingen lyckas använda det sista åren. :(
 

Kricka

Medlem
Dr. Miles, varför skulle inte ett besök i Khartoum fungera - förutsatt att man kan hitta
en någorlunda vettig resebyrå ? Borde det inte gå att ställa ut biljetten i Khartoum ?
 

agehall

Medlem
Problemet är att det behövs en agent som får ställa ut biljetten på AB-stock och det verkar inte finnas... Så även om det finns en fare så är den i praktiken omöjlig att boka.
 

Kricka

Medlem
Jag är kanske dåligt insatt men borde inte en skaplig resebyrå i Khartoum kunna sälja/ställa
ut en AB-biljett ?
 

agehall

Medlem
Det verkar (enligt vad jag förstått från tråden) svårt att hitta någon resebyrå där som är ombud för AB. Dvs det verkar inte som att de öht säljer biljetter i Sudan. Om du hittar en resebyrå som säljer AB-biljetter där så kanske det går. Nästa gång du är där nere får du gärna ta några extra dagar och utforska...
 
Toppen