Senaste nytt

[First class] Colombo-Los Angeles enkel, American Airlines, 18.700 SEK exkl. skatter

Senator

Moderator
BA On Business[/URL], kanske är det bra idé att boka genom British Airways.

BA Call Centre i Bremen bekräftade till mig att man inte kan boka AA "Fare Basis" men måste ha en BA "Fare Basis" för att göra en bokning. Jag tänkte boka in resa till BGI över påsk med AA "Fare Basis" ut och BA "Fare Basis" och på BA Ticket Stock, men det gick inte.

Min erfarenhet med Swiss, Lufthansa och United är att mixa allt detta är väldigt enkelt...
 

KeXx

Medlem
Då kan man ju passa på att lifta hem från LAX med BA:s A380 som börjar flyga i mitten på oktober!

Jag är lätt på...
 

Dr. Miles

Expert
Senator, du kan ta stopover både i Zurich och i London (triggar UK APD dock) utan att priset går upp.

Screenshot20130322_3.jpg

Eftersom biljetten är ombokningsbar utan kostnad, kan det vara användbart routing för dig? ;)
 

zanga

Medlem
du kan ta stopover både i Zurich och i London (triggar UK APD dock) utan att priset går upp.

Eftersom biljetten är ombokningsbar utan kostnad, kan det vara användbart routing för dig? ;)

Käre Dr. Miles, är detta något du nyss sökt - eller en gammal bild? Verkar vara svårt att återskapa den sökningen.
 

Dr. Miles

Expert
Käre Dr. Miles, är detta något du nyss sökt - eller en gammal bild? Verkar vara svårt att återskapa den sökningen.

Nemas problemas! Jag sökte den idag.

Sökningstips på ITA Software.

Departing from: CMB
ek dxb el zrh aa aa / f aa..AOWISC

Destination: LAX

Du får säkert över 10 sidors resultat. Kolla resultat i Time bars läge.
 
Toppen