Senaste nytt

First Class biljett till New York i November

Jacob

Medlem
Martin, varför körde du inte SAS till Frankfurt istället?
Du hade kunnat ta 9-flyget istället för Lufthansa flyget klockan 10. Hade gett 3000 poäng istället för 1600.
 

Magino

Medlem
Du blir aldrig körd till FCT, det är en lounge som du får ta dig till själv. Så det spelar ingen roll om du flyger in till FRA med SAS så länge du har en LF F eller LX F biljett senare samma dag, för att få tillgång till FCT. Självklart måste flyget från FRA tillhöra Lufthansa group.
 

Bonden

Medlem
Bilen stog och vänta på oss när jag åkte FC från Munchen (med LH från CPH) och nu när vi åkte med SAS till Frankfurt var där ingen pick-up..
 
Martin, när kommer reserapporten? :)

Nästa vecka kommer det hända massor från min sida. Jag har det lite tufft att synka jobb + familj med mitt BusinessClass.se engagemang. Har i princip noll surfmöjlighet efter jag kommer hem på kvällarna men på måndag åker fru + dotter norrut så jag har fem dagar som gräsänkling.
 

rlager

Medlem
Idag har jag haft världens flax. Har en kompis som bokat 2 bonusbiljetter i C med SAS till EWR i mars. Hans fru fick förhinder och jag fick erbjudande att följa med istället free of charge. Jag skall stå för hotel i 4 dagar men har 100.000 poäng på Starwood så det ordnar sig. Någon som har tips på vilka Starwoodhotell som är bäst i NY?
 

tourist

Medlem
Idag har jag haft världens flax. Har en kompis som bokat 2 bonusbiljetter i C med SAS till EWR i mars. Hans fru fick förhinder och jag fick erbjudande att följa med istället free of charge.

Där lärde jag mig något nytt! Jag hade ingen aning om att man kunde namnändra bonusbiljetter, men nu vet jag att
Om du reser med SAS har du möjlighet att mot en avgift på 200:- göra en namnändring, under förutsättning att poängen fortfarande är giltiga. Detta är möjligt fram till en (1) arbetsdag innan det aktuella erbjudandet ska tas i bruk (förfallna poäng kan inte återanvändas).
Vad bra.

Och grattis rlager!
 
Toppen