[First]British Airways, Stockholm - USA från SEK 17k

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av TU-154, 28 Oktober 2017.

1. TU-154

TU-154 Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra pris till USA i First med British Airways (via British Airways.COM). Bra pris till många destinationer i 2018 bla MIA för 17'kr, bra pris också till andra destinationer NYC, LAS, LAX. Ombokningsbar, avbokningsbar mot avgift (€300/150).

Daniel K, palmen, JensE och 7 andra gillar detta.
  2. Homer

Homer Medlem

Hawaii för ca 22.500kr !

American Airlines INX9T7S6
    VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/BEFORE 30APR 18.
    TICKETS MUST BE ISSUED ON/BEFORE 16NOV 17.

jerixon, lillemannen och Jakob Österberg gillar detta.
  3. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    argh.. surt att jag nog redan har mina resor jag behöver bokade :)

4. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var är det för minimum stay på dessa? Och gäller faren även i december 2017?

5. Är det instant upgrade fare?
    Fare basisen börjar med I så det bör vara för rabatterad Business class på oneworld JV.

6. Homer

Homer Medlem

Är det inte troligare att det är ett fel, att First säljs som Business?

(Går ju även att få "A" mellan ARN-LHR som ser ut att get 60 TPs till BAEC om det är American Airlines code.)

7. Direktorn

Direktorn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittar British Airways och American Airlines i First ARN-MIA 2-10 april för 15k när man kopierar sökningen från Matrix till BookWithMatrix. Går att boka via Flightnetwork.

8. Teddulin

Teddulin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dessa priser stämmer alltså och genomförs verkligen i First? Blir i så fall en weekend i NYC i dec för 21k o_O

9. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är nog ingen som hunnit flyga ännu på just denna fare. Men seatingen är i alla fall i First.

På American verkar det vara en I-fare som hamnar i A medan på British Airways.com så är det en A-fare (ANX9T7S6). Stockholm-Honolulu för 24500SEK med utresa i april och hemresa i maj :)

10. hacke68

hacke68 Ny medlem

Bokade denna i söndags o då kostade den 46740:- för 2 personer och idag 109442:- , verkar fortfarande gå att boka med dom äldre planen 747 o 777,, min bokning är med 787 o 380

Bifogade filer:

El0, ACervin och Johan_Roos gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!