Senaste nytt

Finnair Plus, köpa poäng med upp till 100% bonus + 25% status/tier grundande

All-in

Medlem
Våra vänner i Öst är aktiva…
Fick under em ett Loyaltylobby utskick med info kring detta. Finnair Plus Buy Points 100% + Oneworld Sapphire Or Emerald Status Through December 23, 2021 - LoyaltyLobby

Länk direkt till Finnair med mer info;
Buy, transfer or exchange Finnair Plus award points | Finnair United States

LIMITED-TIME ONLY! EARN BOTH AWARD AND TIER POINT BONUS
Here comes an offer just perfect for the holiday season! Buy up to 200,000 award points from 15–27 December and you will earn up to 100% bonus award points. There is more – you’re also getting 25% bonus tier points on the total award point transaction.”
 
Det här låter som en bra deal? Vad säger ni som säkert vet bättre ån jag? Har ingen status på Oneworld. Förra veckan hade jag funderingar på miles and more men detta låter bättre? Avstod dock miles and more.
 

FFlash

Medlem
Onekligen bra deal om du behöver oneworld status och har inget. Eller vill uppa till platinum.
Allt annat handlar om ”do your math and decide”.
 
Detta gör alltså att ni är klara för platinum ett år till? Jag har också matchat till platinum och är väldigt sugen på detta, men så har man ju ganska mycket poäng och 2-4-1 vouchers på sas som man ska göra av med....inte lätt. Jag får fundera några timmar till. (Hade ju varit bra om man hunnit flyga med dom så man vet vad man ger sig in på...) Grattis i alla fall till er och hoppas ni gör en bra affär!
 
Toppen