Kimmen00
Medlem
Tycker det är aningen märkligt att de betalar ut bonuspoäng för att folk klagar på utbudet.
"Det här är vårt utbud, tråkigt att du inte är nöjd" hade varit rimligare.
Det kan man tycka, men det var schysst iaf!
Tycker det är aningen märkligt att de betalar ut bonuspoäng för att folk klagar på utbudet.
"Det här är vårt utbud, tråkigt att du inte är nöjd" hade varit rimligare.
Det kan man tycka, men det var schysst iaf!
Fasiken rena skämtet.. flugit SAS Long Haul i augusti, september, oktober och november.. 90% av filmerna är samma sen september-flygningen!. Uselt utbud faktiskt!
Ännu värre är det med tv-serier, hur kan man vara så dålig att man har 1 (!) avsnitt per komediserie. Hur svårt är det att trycka in säsonger av Big Bang, Friends etc etc.
Har fyra stycken Long haul under nov/dec till USA.. lär få ladda plattan för det finns inte mycket kvar att se på SAS IFE iaf.
Jämfört med Lufthansa LH borde SAS skämmas. Var ju till och med bättre med SAS gamla underhållningssystemet där det i princip böts hela filmutbudet varje månad (dock var ju utbudet mkt klenare, men det var ju iaf nya filmer varje månad).
Dem verkar ha tagit bort Prince albumet nu också (senast jag flög SAS C långt var ca 30 dagar sedan). Det var det enda på hela underhållnings systemet som jag tyckte var värt min tid!!!Har gjort precis samma reflektion - för att inte snacka om musikutbudet - rena skämtet....
Dem verkar ha tagit bort Prince albumet nu också (senast jag flög SAS C långt var ca 30 dagar sedan). Det var det enda på hela underhållnings systemet som jag tyckte var värt min tid!!!