Senaste nytt

Filmer på SAS In Flight Entertainment

Dr. Miles

Expert
Novembermånadens filmutbud i SAS Plus.

IMG_5906-1.JPG

IMG_5907-1.JPG

IMG_5908-1.JPG

IMG_5909-1.JPG

IMG_5910-1.JPG

IMG_5911-1.JPG

IMG_5912-1.JPG



Inte så mycket skillnad från utbudet i september som @GOTATH postade.
 

Kimmen00

Medlem
Fasiken rena skämtet.. flugit SAS Long Haul i augusti, september, oktober och november.. 90% av filmerna är samma sen september-flygningen!. Uselt utbud faktiskt!
Ännu värre är det med tv-serier, hur kan man vara så dålig att man har 1 (!) avsnitt per komediserie. Hur svårt är det att trycka in säsonger av Big Bang, Friends etc etc.
Har fyra stycken Long haul under nov/dec till USA.. lär få ladda plattan för det finns inte mycket kvar att se på SAS IFE iaf.

Jämfört med Lufthansa LH borde SAS skämmas. Var ju till och med bättre med SAS gamla underhållningssystemet där det i princip böts hela filmutbudet varje månad (dock var ju utbudet mkt klenare, men det var ju iaf nya filmer varje månad).
 

Ebg

Medlem
Jag skrev till Diamond mailen angående dåligt filmutbud. Gjorde 12 flygningar i C mellan Juni och Augusti. Fick 5 K EBpoäng. Klagade även på att det i stort sett är samma meny på alla flygningar!!
 

Kimmen00

Medlem
Jag skrev till Diamond mailen angående dåligt filmutbud. Gjorde 12 flygningar i C mellan Juni och Augusti. Fick 5 K EBpoäng. Klagade även på att det i stort sett är samma meny på alla flygningar!!

Gjorde samma klagosång.. skadade inte tänkte jag. Fick 3000 EB..
 

Vaniljvodka

Medlem
Tycker det är aningen märkligt att de betalar ut bonuspoäng för att folk klagar på utbudet.

"Det här är vårt utbud, tråkigt att du inte är nöjd" hade varit rimligare.
 
Toppen