Senaste nytt

Filmer om flyg/flygplatser

Agö

Medlem
Kollade precis Snakes on the Plane och den var bara vidrig, ser ormarna framför mig när jag blundar :S

Någon som kollat/kollar serien Pan Am och kan ge ett utlåtande? Funderar om det är värt att börja kolla när den blivit nerlagd.

Hittade en till när jag googlade, Air America Air America (1990) - IMDb

1. Snakes on a Plane är så dålig att man skrattar rakt igenom.

2. Pan Am är dessvärre en ganska svag serie. Den är skickligt gjord men storyn är inte överdrivet intressant. Men jag tycker absolut att du ska se några avsnitt och bilda dig en egen uppfattning!
 
Kollade precis Snakes on the Plane och den var bara vidrig, ser ormarna framför mig när jag blundar :S

Någon som kollat/kollar serien Pan Am och kan ge ett utlåtande? Funderar om det är värt att börja kolla när den blivit nerlagd.

Hittade en till när jag googlade, Air America Air America (1990) - IMDb

Tycker Pan Am är helt okej. De åker helt klart snålskjuts på Mad Men och försöker att glorifiera 60-talet så gott de kan. Serien blev bättre och bättre tycker jag, även om vissa 3d-scener ser riktigt plastiga ut.
 

vicce

Medlem
1. Snakes on a Plane är så dålig att man skrattar rakt igenom.

2. Pan Am är dessvärre en ganska svag serie. Den är skickligt gjord men storyn är inte överdrivet intressant. Men jag tycker absolut att du ska se några avsnitt och bilda dig en egen uppfattning!

Tycker Pan Am var helt okej. Såg alla avsnitt, och tycker inte att det var någon "waste of time".
 
Såg The Flight med Denzel Washington just nu. Kort recension: crap. Long recension: det räcker att se trailern, hela filmens plot är redan där.
 
Last edited:
Quantum of Solace med Daniel Craig: en agent i HM tjänst dricker sin martini så som han tycker om ombord på VS Upper Class. Han också vet exakt när är det dags att uppgradera sig till en suite på Grand hotel. Självklart kan han också pilotera ett flygplan och har egen uppfattning om vad som kallas en mjuklandning. ;)
 

henke12

Medlem
Jag har nyss sett 2 program av en ny serie på BBC: Airport Live

Ingen film men jag tycker lätt det är bästa flygprogrammet jag sett. Saklig och korrekt information utan att spela över!

Någon som håller med eller iaf har sett ? :)
 
A

Aurora

Guest
Air Crash Investigation / Mayday / other names - National Geographic Channel.... :cool: :p
 
Toppen