Felmeddelande vid avbokning av bonusresa

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Matore, 30 Juni 2019.

1. Walter

Walter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tog chatten på hemsidan och fick tillbaka poängen på studs, snabbt och smidigt hanterat.

2. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Följande funkade för mig. Jag klickade på "avboka"-länken i mitt bekräftelse email. Då blev jag ombedd att logga in på mitt Eurobonuskonto och det gjorde jag. Därefter klickade jag på "avboka"-länken i emailet igen och då kom rätt webbsida upp och jag fick bekräfta att jag ville avboka resan. Poängen kom tillbaka direkt.

3. TomJ

TomJ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Testade detta nyss och det funkade inte för mig tyvärr.

4. Catfishman

Catfishman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som har bättre erfarenhet på sistone? Skulle avboka en EuroBonus-biljett idag och det var samma visa, man var tvungen att ringa in.. Vet inte om problemet är med sidan eller med äldre bokningar kanske fungerar det för nyligen gjorda bokningar?

5. vegasbaby

vegasbaby Medlem

Land:
    Norge Norge
    Helt utrolig at de ikke klarer å fikse dette. Men det virker i alle fall som chat'en nå har fått lov til å kansellere bonus-reiser.

6. LasseFoppa

LasseFoppa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det verkar vara problem även med nya.
    Jag hade en bokning som jag gjorde 17/9, den gick inte att boka av online nu i veckan.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!