Senaste nytt

Felmeddelande vid avbokning av bonusresa

Walter

Medlem
Ring eller maila kundservice för att få dina poäng. Jag råkade ut för samma sak. Efter något dygn krediterades pengarna, men för att få poängen krävdes ett mail till, i mitt fall, diamantsupporten.

Tog chatten på hemsidan och fick tillbaka poängen på studs, snabbt och smidigt hanterat.
 
Följande funkade för mig. Jag klickade på "avboka"-länken i mitt bekräftelse email. Då blev jag ombedd att logga in på mitt Eurobonuskonto och det gjorde jag. Därefter klickade jag på "avboka"-länken i emailet igen och då kom rätt webbsida upp och jag fick bekräfta att jag ville avboka resan. Poängen kom tillbaka direkt.
 
Någon som har bättre erfarenhet på sistone? Skulle avboka en EB-biljett idag och det var samma visa, man var tvungen att ringa in.. Vet inte om problemet är med sidan eller med äldre bokningar kanske fungerar det för nyligen gjorda bokningar?
 

vegasbaby

Medlem
Någon som har bättre erfarenhet på sistone? Skulle avboka en EB-biljett idag och det var samma visa, man var tvungen att ringa in.. Vet inte om problemet är med sidan eller med äldre bokningar kanske fungerar det för nyligen gjorda bokningar?
Helt utrolig at de ikke klarer å fikse dette. Men det virker i alle fall som chat'en nå har fått lov til å kansellere bonus-reiser.
 
Någon som har bättre erfarenhet på sistone? Skulle avboka en EB-biljett idag och det var samma visa, man var tvungen att ringa in.. Vet inte om problemet är med sidan eller med äldre bokningar kanske fungerar det för nyligen gjorda bokningar?
Det verkar vara problem även med nya.
Jag hade en bokning som jag gjorde 17/9, den gick inte att boka av online nu i veckan.
 
Toppen