Senaste nytt

Fasttrack till Gold Elite hos Marriott kedjan: var Gold Elite hos Ritz-Carlton

JacobGBG

Medlem
Tror dock att även JacobGbg nämnde möjligheten att förnya guldet med poäng om man inte återkvalade. Jag lär få reda på det i början av nästa år, eftersom jag landar på 35-40 nätter.

Det stämmer, man har man inte återkvalat sig så brukar det dyka uppe tt sådant erbjudande i Februari. Om du vet med dig att du kommer klara 12 nätter på 90 dagar skulle jag istället rekommendera en Taste of Gold-challenge.
 

jumbooze

Medlem
Receive complimentary three-year Gold membership status with The Ritz-Carlton Rewards after your first A&K journey.
 

jumbooze

Medlem
Jag var inte säker på att fortsätta i befintliga Marriott tråden eftersom ämnet handlar om en annan partnerkedja som ger Elite förmåner hos Marriott med.
Skaffa Marco Polo Club medlemskap hos Abercrombie & Kent och få Gold Elite hos Ritz-Carlton. Då får man samma förmåner även hos Marriott. Juvelen i Marriott Rewards är ju just möjligheten att få en upgradering på RC så här får man det utan att spendera 50 nätter på hotell.
Det finns förstås ett hake: medlemskapet kostar $300 men gäller i 3 år vilket ger oss ett pris på $100/år.

Det är plåster på såret för de som inte kan skaffa ett Ritz-Carlton kreditkort med 70.000p sign-up bonus. :p

Känns som något föll bort här...

Jag ville bara tillägga att det numera verkar krävas att man faktiskt åker med A&K innan man får guld...
 

JacobGBG

Medlem
Jag har faktiskt inte sett denna tråd innan och visste inte ens vad det hela gällde egentligen. Sablar! Bodde ju 5 nätter på RC förra året och funderar på att göra det i NYC... men men, you snooze you loose...
 

swede77

Medlem
Jag har hamnat på Courtyard några gånger och då fått gratis frukost i lounge, är Guld, vet ej hur det är annars
 
Toppen