Fast track med SAS Plus på Newark?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Akt, 18 Mars 2014.

1. beatonthebrat

beatonthebrat Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Påminner om en liknande erfarenhet. Jag ankom newark kort inpå close-out för check in. Kraftig trafikolycka på Manhattan... Ingen fast track trots Business + Star alliance golld. Security kändes ostrukturerad. Det hade säkerligen tagit en timme minst. För mig löste det sig genom att PAX som checkat baggage saknades vid boarding. En bestämd dam ropade”SK904 passenger step forward”. Fram klev en något lättad amerikansk barnfamilj, ett japanskt par samt undertecknad. Du har inte möjlighet att flyga med LX via JFK?

2. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sådana gröna klisterlappar säljs på Panduro hobby - underbart system...

3. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sist på EWR så är det ingen klisterlapp, utan det står i utskriften på boardingkortet att det är fast track. Vad som händer med webbcheckin har jag ingen aning om, har inte använt det på många år.

011430121 gillar detta.
  4. Kris

Kris Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Japp, står Fasttrack EWR på boardingkort, precis som printade kort på CPH etc. Med enda problemet att det inte fanns att tillgå i mitt fall då...

5. Ingen Fast Track på Newark i måndags.
    Deras svar: "We don't have it, Honey"

6. Kris

Kris Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Trisst. Verkar vara en generell nedgradering då? Kollar själv nästa vecka igen...

7. igelkotten

igelkotten Medlem

Haha.. Fatt liknande svar pa LAX och aven DFW. Brukar oftast bara betyda att Fast Track ar stangt - pa de flesta flygplatser ar ju det bara en separat falla fram till killen som kollar boarding pass.

zippan och Sir Lemon gillar detta.
  8. Kris

Kris Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Men det kan vara ack så behagligt att kapa den delen av kön när möjlighet ges :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!