Fast track Malmö airport med Amex

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Grusja, 11 November 2018.

1. Grusja

Grusja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Från FB:
    Vårt fast track-koncept växer! Från och med imorgon, 12/11, finns det möjlighet att glida förbi kön för incheckning även på Malmö Airport. Gäller för dig med Platinum (+1) och Centurion (+2).

Bra nyheter!

Sebbef83, lemi, Dr_Strangelove och 4 andra gillar detta.
  2. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stiligt gjort av Amex!

Nu väntar vi bara på en lounge-deal hos Espressohouse där också, precis som på Landvetter.

Dr_Strangelove, Hafermann och JPlicious gillar detta.
  3. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Precis.
    Har faktiskt skrivit till dem och önskat just detta. Har CPH/MMX som hemmabaser, och det känns fint att få lite värde även hemma.
    Flyger SAS så ofta jag kan och då finns redan FT, däremot lämnar caféloungen mkt att önska. Ibland blir det dessutom BRA och till och med nån gång Norwegian, då är det super med FT genom Platinum.

Sebbef83 och Dr_Strangelove gillar detta.
  4. Dr_Strangelove

Dr_Strangelove Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul att vi med Platinumkort i syd får lite mer tillbaka!

Hafermann gillar detta.
  5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Antar att det är en felskrivning? För det är väl säkerhetskontroll som har fast track och inte incheckning?

Nu väntar vi bara på att det ska bli mat i Malmö också.

Dr_Strangelove gillar detta.
  6. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fast med Priority Passkortet som följer med Amex Platinum kommer du in i BRA loungen på MMX. Inte för att den är fantastisk eller på något sätt speciell men den är i alla fall bättre än caféloungen.

7. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    B59396E6-8137-4E42-91DD-6FE079AE8A66.jpeg
    Jag tänkte främst på om vi kan få samarbete med Espresso House. Men gällande BRA loungen visar PPappen tillträde och jag besökte den i maj med PP (senast jag flög annat än SAS).

8. Herr Sjödin

Herr Sjödin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "Den 12 november förstärker vi vårt fast track-koncept med en ny fast track på Malmö Airport.

Sedan tidigare kan du ta en snabbare väg genom säkerhetskontrollen på:

• Stockholm Arlanda terminal 2 och 5
    • Landvetter
    • Helsingfors-Vanda
    Både du och din Platinum extrakortmedlem får ta med varsin gäst genom samtliga våra fast tracks. Det räcker med att du förutom boardingkort visar eller scannar ditt Platinum. Förmånen gäller oavsett vilken bolag du reser med."

Optonova gillar detta.
  9. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @Berglund

Ser nu att jag läst ditt inlägg helt fel. Du måste tycka att jag var helt ute och cyklade med mitt goddag yxskaftsvar :)

Ha en bra kväll!

Berglund gillar detta.
  10. Sebbef83

Sebbef83 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hopplöst det här med fast track på Sturup. Andra gången jag blir nekad. Fick ringa Amex för att påpeka det, igen.

Sir Lemon gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!