Senaste nytt

Farnborough Air Show 2012 program för deltagare

Status
Stängd för vidare inlägg.

Roger J

Medlem
Har ni tagit er en funderare på mina klubbalternativ till lördagen :) (gamla tråden)
En liten pinne i Hilton-loungen får det allt bli på fredagen också.
Telnr: xxxxxxxx

--text från gamla tråden--
Antar att det blir Dirty Dutch på lördag natt:
Ministry of Sound - Club

Jag kan övertalas att köra UK-Reggae-kväll på lördagen om Dirty Dutch är för hårt?
Big Chill - House - Events

--
Ändrad av AHO
Hoppas du har överseende med detta Roger. :)
 
Last edited by a moderator:

sembl

Medlem
Håller med, två bokningar låter kanon. Man kan ändå inte prata med alla på ett 15 bord =) om man inte byter platser mellan rätterna

Har någon förberett BA att fylla på rejält med bubbel på flyget ?
 

Dr. Miles

Expert
Jag föreslår att ni skickar ett PM med ert telefonnummer ptill Martin istället av att posta här i tråden.
I alla fall känns inte så bra för mig att posta mitt mobilnummer i öppet forum.
(Tänk om folk ringer mit på natten och frågar om valid routing på en bonusresa eller flygpris till Miami under julhelgen. :p)
 

Dr. Miles

Expert
MarcusC kontaktade mig nyss och föreslog att vi skapar ett andra Farnborough team som åker ut ca 10:30 (framme 11:00) för den som vill sova lite längre. Uppvisningarna börjar ju 12:30 trots allt... Vad tror ni om det?

Det är kanske inte dum idé. Speciellt för dem som vill köra hårt redan på fredag kväll. ;)
 

MarcusC

Medlem
Jag tror det kanske räcker i synnerhet om vädret blir som förutspått...då kan man ta en drink eller 2 i hilton loungen då;).

Ang Rogers klubbalternativ..det har jag missat, men är väl öppen för diskussion på lördag kväll..
 

Roger J

Medlem
Det citatet ska vi komma ihåg ;)

MarcusC kontaktade mig nyss och föreslog att vi skapar ett andra Farnborough team som åker ut ca 10:30 (framme 11:00) för den som vill sova lite längre. Uppvisningarna börjar ju 12:30 trots allt... Vad tror ni om det?

Mycket bra. Någonting lär man ju hitta på en fredagkväll mitt i sommaren i London...?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen