Senaste nytt

[Fare Gone] Error fare från Oslo

agehall

Medlem
Notera dock att man måste ringa för att boka AAA. Det funkar inte via hemsidan eftersom den vägrar acceptera klubbkoden från AAA.
 
Men som jag förstår måste man ha något bevis att visa att man har rätt att boka och bo på dessa rader... Hittat bra hotell nu så frågan är, vågar man boka
 

Homer

Medlem
Alla Hiltons egna som jag har testat med iaf. När man kommer till slutet av bokningsprocessen ska man ange sin klubbkod och oavsett vad man skriver i det fältet så får man "Ledsen error" tillbaka och så får man ringa.

och om du lämnar det tomt då?

Nu var det ju inte Hilton specifikt jag avsåg utan AAA generellt


Det där är inte så enkelt att få någon rätsida på, men för USA rekomenderas det det att man skriva ut ett tilläggskort.
Motormännen kräver inloggning men den norska varianten kan man se via den här länken

Tilleggskort for Show Your Card & Save til bruk i USA | NAF

USA och Kanada - Motormannen.se

AAA:s sida
Welcome AAA Affiliates
 

MartinH

Medlem
Fick precis email från BA :)

Dear Customer,
It has come to our attention that for a short period of time there was an obvious pricing error for business class seats from Norway to a number of US destinations. The correct prices have now been reinstated. Your recent booking was concluded on the basis of the invalid fare, which may have been up to six times lower than the actual fare for that journey, and ordinarily that booking would be void. However, we have decided in this instance we will allow you to travel the full itinerary as planned.
British Airways Customer Service
 
Toppen