Senaste nytt

[Fare Gone] Error fare från Oslo

agehall

Medlem
Menar du att snart en vecka senare att vi inte är säkra ännu? Jag som tänkte boka anslutningsflyg o hotell ikväll!

Helt säker är du inte förens de stänger dörren på din flight.

Men för varje minut som bolagen INTE sätter igång och avbokar så känns det som att dessa biljetter blir säkrare och säkrare.

Det finns ett par rejäla fuck-ups kring dessa biljetter som gör att bolagen kommer att ha svårt att hävda att det var ett misstag som vi skulle ha insett. För det första så låg den ute väldigt länge och dessutom prominent annonserat på BAs egen hemsida. Det gör det inte lätt för en vanlig resenär att förstå att det var ett misstag och inte bara en kampanj för att klå Norwegian.
 
Helt säker är du inte förens de stänger dörren på din flight.

Men för varje minut som bolagen INTE sätter igång och avbokar så känns det som att dessa biljetter blir säkrare och säkrare.

Det finns ett par rejäla fuck-ups kring dessa biljetter som gör att bolagen kommer att ha svårt att hävda att det var ett misstag som vi skulle ha insett. För det första så låg den ute väldigt länge och dessutom prominent annonserat på BAs egen hemsida. Det gör det inte lätt för en vanlig resenär att förstå att det var ett misstag och inte bara en kampanj för att klå Norwegian.

Självklart kan de ske ända in i det sista att dom bokar av men eftersom de gått sådan lång tid och många rykten går att dom skall acceptera biljetterna så känns de rätt säkert just nu...

Hotell i NYC är rätt dyrt så man bokar på egen risk självklart, dock vore de surt om 8000SEK går i spillo :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Mot alla budord så kan man ju alltid boka hotell, anslutningsflyg osv via Ticket. Dom har en avbokningsförsäkring som man inte behöver ange skäl för avbokning, anything goes. Jag har testat själv och det funkar utmärkt. Behövde inga intyg eller nåt, det var bara att ringa så löste det sig.
 

Rami

Medlem
Nu återstår att se om BA gör något om man skippar sista benet vilket jag tror de flesta gör och hoppar av i LHR.
 
Toppen