Senaste nytt

Fare gone: [Business class] Warszawa - Kuala Lumpur t/r <6000kr Turkish Airlines

AABack2ARN

Medlem
Misstänker att om du har ett MH-segment bokat på TK-codeshare kommer du i alla fall inte få något till EuroBonus eftersom det är (för de flesta *-bolag) utförande carrier som styr.
 

Tjaeng

Medlem
Testade Turkarnas hemsida, det står total for all travellers 638 EUR fram till betalningssidan
där ändras priset till 6,255.21 EUR Total Amount ( all inclusive )

Ja, fast det tycks bara hända med all-TK-metal 638 euro - instanserna. De där IST-KUL och/eller KUL-IST flygs av MH tycks fungera, för 662 euro. Skulle ju ha varit ett okej alternativ om det inte vore för 21h layover i IST...
 

Tjaeng

Medlem
Hittade en bokningsbar 638EUR t/r av MR-typ, ut 18/6 och hem igen 19/6 =P (landning i KUL 1650, takeoff 23:15). Om någon känner sig manad så...
 
Direkt på TKs hemsida.

We are having difficulty processing your request at this time. We recommend that you wait a few minutes and try again. We apologize for this inconvenience.
Start again


För min del när jag prövar gå vidare..

Edit: Kom vidare ett steg men när jag ska gå vidare till att fylla i passageraruppgifter så står det..

We apologize for the inconvenience.
Please try again later


Verkar dött. :p
 
Last edited:

Tjaeng

Medlem
We are having difficulty processing your request at this time. We recommend that you wait a few minutes and try again. We apologize for this inconvenience.
Start again


För min del när jag prövar gå vidare..

Edit: Kom vidare ett steg men när jag ska gå vidare till att fylla i passageraruppgifter så står det..

We apologize for the inconvenience.
Please try again later


Verkar dött. :p

Ja, fast inte på alla datum. De jag lyckats få fram har LOT på WAW-IST och IST-WAW.
 
Toppen