Senaste nytt

Förvaring airside på Kastrup?

Bryant

Medlem
Hej!

Någon som vet om det finns förvaringsmöjligheter airside på CPH? Vill slippa släpa på onödigt bagage (CPH-GVA-CPH-ARN)
 

Bryant

Medlem
Ikke airside, man skal ud af terminalen i P-hus 4, overfor terminal 2: Bagagebokse
max. opbevaringstid 72 timer!

Inte bättre att lämna väskan hemma?

Tackar! Problemet är att jag tänkte köpa några flaskor sprit. De vill jag inte släpa med mig och jag vill inte riskera dem när jag måste igenom security..

Har bara 30 min transfer GVA-CPH-ARN. Går iofs att lösa om jag vet vad jag vill ha och gaten är nära.
 

Nemo

Medlem
Tackar! Problemet är att jag tänkte köpa några flaskor sprit. De vill jag inte släpa med mig och jag vill inte riskera dem när jag måste igenom security.
Har bara 30 min transfer GVA-CPH-ARN. Går iofs att lösa om jag vet vad jag vill ha och gaten är nära.
Du kan också beställa på nätet i förväg och plocka upp på transfern. Sparar förmodligen inte särskilt mycket tid om du redan hittar på Taxfreen, men det är iallafall möjligt.
Tax Free butikken
 
Du kan också beställa på nätet i förväg och plocka upp på transfern. Sparar förmodligen inte särskilt mycket tid om du redan hittar på Taxfreen, men det är iallafall möjligt.
Tax Free butikken
Nu har jeg ikke prøvet at bestille, men hvis man betaler på nettet kan man nok spare en del tid. Jeg har aldrig observeret kø ved afhentningsdisken, de almindelige kasser er dog en noget anden historie....
 
Toppen