Senaste nytt

Första klass till New York/Las Vegas med BA 2 för 1 voucher

agehall

Medlem
Jo men just precis då när de säljs som Premium Economy är de ju Premium Economy och då är den stolen de oavsett om den används som business stol ;)

Ska man resonera så har LH den absolut bästa businessclasstolen. De körde ju VIE-DXB förra hösten åt OS och då hände det att de släppte F-stolar till C-pax.
 
Ska man resonera så har LH den absolut bästa businessclasstolen. De körde ju VIE-DXB förra hösten åt OS och då hände det att de släppte F-stolar till C-pax.

Jo men nu i detta fall var Dr. miles frågeställning att de finns ingen premium eco stol som kan slå SAS Business stol ;) Inte för att jag säger emot dit resonemang, de gillas alltid när dom släpper F-stolar till C-pax ;)
 

agehall

Medlem
Det jag menar är att ditt resonemang inte håller. Thai har ingen premium economy kabin utan använder en businesskabin som sådan.
 

Dr. Miles

Expert
Du sparar några tusenlappar men istället för första klass får du riktigt sunkig Business class
med säten som bara är marginellt bättre än vad andra bolag har i Premium Economy.

Det är ungerfär som att British Airways First class stol är mariginellt bättre än Cathay Pacifics nya Business class stol, väl? ;) (eller kanske t o m sämre?)

British Airways First class stol:
2804d1319033254-img_0190a.jpg

(Foto: Concorde)

Cathay Pacifics nya Business class stol:
3565d1321813731-img_6397.jpg

(Foto: Jacob)

Åter till on-topic.
Om det inte är för 2-för-1 voucherns skull, skulle jag nog välja annat flygbolag än British Airways, om det är i First class.
 

Homer

Medlem
Det är ungerfär som att British Airways First class stol är mariginellt bättre än Cathay Pacifics nya Business class stol, väl? ;) (eller kanske t o m sämre?)
[/URL])


Just precis, om SAS installerar sådana stolar ska även jag överväga att flyga long-haul med dem,
mot kontant betalning.
 
Toppen