John Rosenbaum
Medlem
Det er da du skulle hatt en boks surströmming i håndbagasjen.
Det roliga är att jag tänkte PRECIS exakt det du säger när killen drog fram en grillad kyckling. Surströmming kanske hade räknats som "terrorism" dock...
Det er da du skulle hatt en boks surströmming i håndbagasjen.
Ja i varje fall om du hade börjat grilla den på det medhavda gasolköket...Surströmming kanske hade räknats som "terrorism" dock...
Vet inte om flyger jetblue den där sträckan annars vad jag har sett i recensions väg så verkar ju deras jetblue mint (first class) vara riktigt bra men i den här recensions videon verkar Amarican airlines first class på deras 321T vinnaEfter att ha flygit sträckorna LAX-Las Vegas, samt Las Vegas- ORD med United (ekonomiklass) kan jag konstatera att man blir väldigt bortskämd när man kommer med SAS business/premium. Inför nästa USA resa tänkte jag lyxa till det med "första klass" från NY till Miami då jag slår ihop två städer i en o samma resa. Inrikesflyg i USA är inte kända för dess rymliga o lyxiga kabiner, men OM jag nu ska åka deras första klass, har någon nåt tips på vilket flygbolag som har bästa kvalitén? Alla använder sig av små 737or, men kanske är något bolag att föredra framför andra vad gäller dryck o mat eller åtminstone tilltugg?
MVH
Har hört att
Vet inte om flyger jetblue den där sträckan annars vad jag har sett i recensions väg så verkar ju deras jetblue mint (first class) vara riktigt bra men i den här recensions videon verkar Amarican airlines first class på deras 321T vinna
Som @Senator säger i trådens inledning: Transcontinental-flygen är normalt sett INTE att jämföra med vanliga sträckor inom USA (oavsett om dessa är lika långa). Det kan vara (men är oftast inte) samma flygplansmodell och serviceupplägget är annorlunda.
Med ett Amex Platinum tillsammans med ditt Delta boardingpass kommer du in i Deltas USA lounger.Delta skulle jag gärna åka mer med, men deras avsaknad av Lounge för status,
Med ett Amex Platinum tillsammans med ditt Delta boardingpass kommer du in i Deltas USA lounger.
Vilket även är vad jag försökte säga nåra inlägg innan vår vän @SenatorSom @Senator säger i trådens inledning: Transcontinental-flygen är normalt sett INTE att jämföra med vanliga sträckor inom USA (oavsett om dessa är lika långa). Det kan vara (men är oftast inte) samma flygplansmodell och serviceupplägget är annorlunda.