Senaste nytt

Förslag på SJ Prio svart förmåner som kompensation för gratis WiFI

Flood

Medlem
Uppgraderingsmöjligheter, antingen för poäng eller med voucher. Företagets resepolicy dikterar 2:a klass och ej flexibla biljetter. Och det är bara återbetalningsbara biljetter som kan uppgraderas idag. Kanke man som svart kunde få gå runt det, som man idag kan åka med en tidigare avgång även med en oflexibel biljett.

Gäst till loungen hade varit fint. Några gånger per år reser man ju med kollega/vän.

Kan de få till någon prioritering/högre kvota i wifi:n så hade det ju varit prima...

Extra intjäning av poäng för högre nivå.
 

drW

Medlem
Uppgradering skulle jag inte heller tacka nej till. Känns som en billig sak för SJ men skulle vara uppsakattat för oss som inte får beställa annat än andra klass. Mer regelmässiga poängrabatter som diskuteras ovan på helgerna vore också uppskattat.
 

tågnörd

Medlem
Jag har också klagat och funderat över denna förmånsförlust och fått samma svar om förslag på nya förmåner. gdaily hade en del bra uppslag tycker jag.

Högre internetkvot har jag funderat över, men det ger inte så mycket. De flesta pendlare har svart kort så mao skulle internet under rusningstrafik bli segt som tusan igen.
Kanske gratis taxi till stationen vid resa i 1 klass och prio svart?
 

JoelG

Medlem
Jo vet, men idag när det var trafikstörning vid stockholm så insåg jag att jag inte skulle hinna till resebutiken för ombokning med ett tåg som skulle gå 10 min efter ankomst till perongen. Ringde från Arlanda och vid Karlberg kom jag fram och hann precis bli klar tills tåget rullade in.
 
Toppen