Senaste nytt

Förslag på bloggnamn!

lonewolf

Medlem
Det har jag redan tänkt på! Det är bara ett namn jag behöver och givetvis vill jag gärna dra med er så ni får vara med och synas! :)
 

gdaily

Medlem
nowboarding.se / .com

Den här gillar jag...

Nu är det förvisso "bara en blogg", men ta för vana att regga både .se och .com (ev tillsammans med minst .org och .net), om du tänker dig att ditt projedet kan bli något stort till slut... Var med i en affär som kostade oss någon miljon bara för att initiativtagaren var "snål" och endast reggade en .nu-domän från start.
 

lonewolf

Medlem
Den här gillar jag...

Nu är det förvisso "bara en blogg", men ta för vana att regga både .se och .com (ev tillsammans med minst .org och .net), om du tänker dig att ditt projedet kan bli något stort till slut... Var med i en affär som kostade oss någon miljon bara för att initiativtagaren var "snål" och endast reggade en .nu-domän från start.


Tack för tipset! Ska ta det med mig! :)
 

lonewolf

Medlem
Ser vi (jag) fram emot! Glöm inte att ta mycket bilder också. Utgår du oftast från Stockholm eller Oslo?

Kul att höra Vicce!:) Det är Stockholm som jag utgår oftast från men även Oslo ibland. Är det någon vänlig själ som är bra på att göra bloggar får det gärna skickas ett PM till mig. Just nu ser det ut såhär nämligen: theflyingviking
 
Toppen