Senaste nytt

Försening på väg mot Rio de Janeiro

Farochflyg

Ny medlem
Har själv blivit drabbad av guldfeber och bokat en resa till Rio senare i år, också med United. Håller tummarna för att planerna håller för dig palmen!

Får man fråga varför du bokade över LHR och ORD, gav detta ytterligare miles eller passade bättre i tid? De flesta kombinationer jag såg verkade gå över IAH/IAD.
 

palmen

Moderator
Dricker öl på ORD nu, gate closed på LHR när jag kom fram men de hade redan bordat mig, sist på flyget. Nu väntar mördarflighten till Sao Paulo.

Blev via LHR och ord för det gav mer poäng och var billigare än att flyga via östkusten när jag bokade.
 

palmen

Moderator
Äntligen i Rio, blev 3 timmar sena från Sao Paulo pga att vi väntade in new york planet. Intressant med typ 70 pers totalt på en b772 det blev lite öde. Mitt ressällskap är dock kvar i Canada, kom inte iväg pga ovädret och får vänta 2 dagar på att det finns tillgängliga platser. Fredag runt lunch är planen nu i alla fall. Skönt att landa i 38 graders värme.
 

palmen

Moderator
DSC_0754.jpg
Bästa hotellfrukosten ever! Inte varje dag man har obegränsad tillgång till pata negra på frukostbordet, lite bubbel fanns också att tillgå. Klart nöjd med valet av hotell
 

bhen

Medlem
Härligt med Rio!
Gissar att du bor på Sofitel Copacabana?
Var där för nåt år sedan, bra hotell helt klart.

/b
 
Toppen