Försenat bagage, hur bedömer man nödinköp

Diskussion i 'Air France & KLM, Flying Blue' startad av Fredrik Andersson, 21 Augusti 2014.

1. Golfkillen

Golfkillen Medlem

Jag fattar inte, att få shoppa för 15000 eller vad nu gränsen är kan väl inte vara fel? ;)

Webguide gillar detta.
  2. I princip håller jag med dig! Men....
    1. Aten är inte världens mest shoppingvänliga stad.
    2. Det var mellan 38-39 grader i skuggan och jag kände verkligen inte för att springa runt och leta kläder i dom befintliga kläderna......
    3. Det kommer garanterat fler tillfällen! :)
    4. Jag hade heller inte lust att ligga ute med pengar för kläder jag kanske inte ens får ersättning för....Hade jag fått kontant ersättning direkt hade jag däremot gjort det!

Så i grund och botten var det ren lathet...... :rolleyes:

3. Delayed

Delayed Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Att behöva shoppa kläder är alltid fel. ;) Det stora obehaget handlar inte om att plånboken blir lättare utan om tiden som går åt till en synnerligen trist aktivitet, om än ibland nödvändig...

Kastrup och agehall gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!