Eksakt. Og når man har eksempelvis 2-4-2 i business istedet for 1-2-1 gør det jo ikke ligefrem oplevelsen bedre...Ja, man väljer ju inte United för kvalitet i alla fall, men det gäller väl iofs U.S. eller andra Amerikanska bolag också.
Just den försämringen torde det väl vara United som står för väl?
Jag är faktiskt båda, då jag krediterar alla F-segment och full fare business till M&M. Trots samma allians så har jag stor nytta av Senatorkortet när jag flyger med Lufty. En otroligt skillnad i bemötande från crew om inte annat.Det känns mer och mer lockande att hoppa över till Lufthansas M&M och vara Senator istället för Diamond på SAS.
Nej. Indtjeningen styres af datoen hvor flyvningen udføres.Men här måste ju SAS vara konsekventa och retroaktivt fortsätta ge 200 % i P-klass för intet ont anande resenärer som bokat sina biljetter före tillkännagivandet om försämrad intjäningsstruktur - annat vore ju skam !
Det är ju United som köper Eurobonuspoängen av SAS Eurobonus då det är United som får biljettpengarna, därigenom är det dom som bestämmer hur mycket dom vill köpa. SAS har säkert samtalat med United om detta dock...Varför skulle United ta bort sin största konkurrensfördel i norden frivilligt?