Senaste nytt

Förmåner vid köp SAS aktier

Kajsan

Medlem
Nu har har fått min guldstatus. Ser fram emot en grogg och ostmacka i loungen någon gång under året. Första gången jag guld :)
Antar att det för den som redan är/var guldmedlem för hela 2021 och kvalar in bland de 5000, egentlig inte ser någon skillnad (utöver ev SAS Friends and Family kampanjer), bortsett från kursutvecklingen på aktien.
 

loafbaker

Ny medlem
God kväll! Vet ni om man fortfarande kan få guldstatus genom att äga 100’ aktier? Samt om det isåfall är kvalificerande för lifetime gold? Tackar för förhand, och ursäktar om det besvarats tidigare:)
 

JAONHA

Medlem
Du kan få EuroBonus Gold-status om du har 100 000 - 1 miljon aktier senast den 30 november. Maximalt 5000 EuroBonus Gold-status kommer att tilldelas per år

EuroBonus Gold och EuroBonus Diamond-status, tilldelad i Aktieägarprogrammet, är inte kvalificerade för Life Time Gold.

Källa:
Shareholder program - SAS
 

GOTBound

Medlem
Det hade iofs vara väldigt trevligt om det kommer en F&F kampanj "snart" då jag strax efter emission köpte BTU's till rea-pris och numer är registrerad ägare till 4 000 st SAS aktier.
En av de bättre investeringarna sett i % under senaste halvåret, tyvärr inte i kr ;).
 

hco

Medlem
Poäng? Jag tror inte man får några poäng? Det har inte jag räknat med iaf. Dock inbjudan till F&F som gick bra.
 

inka

Medlem
Har man som aktieägare, mer än 4000 aktier, någon generell rabatt på flygresor (utöver F&F)?
 
Toppen