Senaste nytt

Förmåner som aktieägare i reserelaterad bolag (flyg, hotell, hyrbilar, etc.)

pswe

Medlem
Har dock för mig att det figurerade en länk här på forumet dit man kunde boka dessa rabatterade biljetter utan ett krav på att verifiera sitt aktieinnehav.

Stämmer, den som söker kommer finna! Inloggningsförfarandet via Danmark verkar de ha slutat med. Det ger ofta ca 10% rabatt både inrikes och inom Europa. Jag har varit nöjd. Är visserligen aktieägare men det förekommer ingen koll vad jag märkt.
 

brykthed

Medlem
Ingen kapitalförsäkring men väl depå. Och som jag förstår är inte aktierna registrerade på mig utan hos depåinnehavaren (Avanza i mitt fall).

Är dock ingen expert så det kan lika väl vars något annat som strular.
Har SAS-aktier på ISK-konto hos Avanza. Mailade shareholders-kontakten på SAS och efter några mail så hade jag egen inloggning utan problem. Men annars fungerar länken som andra tipsat om utan att man behöver inloggning.
 

konsumtion

Medlem
Vad hade du tänkt göra med en 2-4-1 voucher och lite sas aktier?
Funderade på möjligheten att kombinera aktierabatten på bonusresor samt dessutom använda 2-4-1 vouchern. En form av dubbeldipp kanske man kan kalla det :) Känns tveksamt att det fungerar, men ska ändå kolla närmare på detta.
 

seat56f

Medlem
Aktierabatten gäller väl bara ordinarie biljetter (dvs betalas med pengar), dessutom går 2-4-1 inte att kombinera med några andra rabatter.
 
Toppen