Senaste nytt

Förläng sommarkänslan – Kampanj.

Filip

Medlem
Detta mail dök upp tidig morgon idag.

HÖSTENS RESA TILL KAMPANJPRIS
Hej,

Visst, det är fortfarande sommar. Men snart kommer hösten, var befinner du dig då? Kanske äter du Dim Sum i trendiga Hongkong eller förlänger sommaren med en tur till New York.

Vad som än lockar – boka senast söndag 5/8. Till helgen har vi nämligen kampanjpris på resor till utvalda destinationer i USA, Asien, Europa och Skandinavien, när du reser mellan 27 augusti och 16 december 2018*.

Välkommen ombord.

Hälsningar från SAS
WE ARE TRAVELERS
 

Filip

Medlem
Som vanligt inte helt glasklar text. "boka senast söndag 5/8." Får åtminstone mig att tro att jag from nu kan gå in och boka tom 5/8. Men i nästa mening börjar jag undra om jag skall behöva vänta till lördag "Till helgen har vi nämligen kampanjpris..". :rolleyes:
 

pqvst

Medlem
Som vanligt inte helt glasklar text. "boka senast söndag 5/8." Får åtminstone mig att tro att jag from nu kan gå in och boka tom 5/8. Men i nästa mening börjar jag undra om jag skall behöva vänta till lördag "Till helgen har vi nämligen kampanjpris.."

Ja... mycket oklart...

Någon som ser några kampanjpriser? Jag ser vanliga priser.

Lågpriskalendern visar iaf inga drastiska prisändringar jämfört med igår iaf (EuroBonusExpert
 

Resetokig

Medlem
Hm.. Blir också förvirrad om man kan boka till bra priser redan nu eller om man ska vänta till helgen. När man klickar sig vidare till kampanjen står det "Boka här på sas.se - men skynda, de billigast biljetterna försvinner först." Tolkar det som att man borde hitta billigare priser redan nu.

Har haft en bevakning på priser t/r London i december och kan bekräfta att de sänkt priserna med 1kr för hemresan. Inget att hänga i julgranen direkt.
 

Hubert

Medlem
Jag ska till New York i månadsskiftet nov-dec och försöker få med mig en kompis. Kan boka go tur och retur för 3640kr. Inte så pjåkigt!
 

agehall

Medlem
Jag ska till New York i månadsskiftet nov-dec och försöker få med mig en kompis. Kan boka go tur och retur för 3640kr. Inte så pjåkigt!
Tror du kan komma undan ännu billigare hos Lufthansa... Frågan är dock om SAS verkligen släppt de priser de mailat om än.
 

Hubert

Medlem
Jag har redan bokat min resa genom F&F-kampanjen så jag tar gärna med honom på samma plan, men jag ska kolla Lufthansa! Nog delvis en ekonomisk fråga för honom. :)
 
Toppen