Förändringar på Priority Pass

Diskussion i 'Kreditkort' startad av hannisen, 1 Juni 2019.

1. NotRyan

NotRyan Medlem

Gäller alla PP, inte bara genom Amex.

2. mha321

mha321 Medlem

Var hittar du den informationen? Alla reportage jag sett hittills om det (och det kom ju ut för en tid sedan att ändringen skulle ske) har sagt att det bara är de Amex-utfärdade...

3. Jens Nilsson

Jens Nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det är väl därför PP skriver att man måste vara inloggade för att se vad som gäller för sitt medlemsskap. Att det ger olika utbud efter vilken utfärdade man har.

4. adhoc76

adhoc76 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Till exempel Tampa...

5. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skrev några rader till Amex kundtjänst som ju brukar vara bra att göra med. De svarade att det bara finns två non-lounges, en i London och en i Helsingfors där den senare ersätts av Espresso House-tjänsten. Dåligt och felaktigt svar.

Jag är inte ute efter en massa kompensation men jag tycker det är viktigt att meddela vad man tycker om försämringar i tjänsten (som dessutom tajmar dåligt med nyss genomför prishöjning) och hoppas att Amex lyssnar om vi är många...

Sir Lemon gillar detta.
  6. krille30

krille30 Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skaffade Amex Platinum för några månader sedan har ännu inte fått något email ang priority pass ändrade villkor.

Vidare har jag även Eurocard Platinum och inte där heller har det kommit någon information angående ändrade villkor priority pass. Lite märkligt om information bara går ut till vissa kunder.

7. KVTL

KVTL Ny medlem

Land:
    Norge Norge
    Jeg fikk mail om endrede vilkår for fra Priority Pass i dag klokken 14.02. Dette gjaldt det som kom med American Express platinum.

Har ikke ført mail om endring for det kortet jeg har hos Danske Bank Norge.

8. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Perfekt!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!