Senaste nytt

Nordic Choice Club Mastercard

M.K

Medlem
Funderar på inkörningsproblem? Det har ju inte spelat någon roll tidigare så många terminaler kanske inte är reggade korrekt på Nordic Choice. Då blir det ju lätt fel.
 

intuition

Medlem
De fristående hotellen har säkerligen egna avtal med DIBS et.c. så de är säkert reggade under annat namn. Frågan är om de verkligen kan reggas om eller om de måste skapa en "undantagslista" på vilka terminaler som ska räknas som "Spend på Nordic Choice".

Jag var lite förvånad att Meazza fick beskedet att de skulle fixa spend-poäng även för fristående hotell. För mig låter "fristående" som om det är en grupp utanför Nordic Choice, men det är ju toppen om även de ingår.
 

jumbooze

Medlem
Kampanj fram till årskiftet
Halva priset på kortet fram tills årskiftet och 10000p efter första köpet
Så en gratis natt på enklare hotell till det facibla priset 147,50 för mig som statusmatchad Platinum.
Nu ska jag bara flytta över lite coop poäng så har jag två nätter på Quality Airport Hotel Dan vid CPH

Enkelt men grymt värde
 

intuition

Medlem
Det står förresten "Dubbla poäng på alla köp 20/11-31/12 i puffen, men inget om det i vilkorstexten. Får se om de kommer mer info om det senare.
 

intuition

Medlem
Fick ladda ner en faktura och visst texten finns där:
Dubbla poäng på alla köp!
Från och med 20:e november och året ut får du dubbla poäng på alla
dina köp. Med andra ord får du hela 20 poäng per 100 kronor i Sverige, 40 poäng per 100 kronor utomlands och hela 60 poäng per 100 kronor på alla köp hos Nordic Choice Hotels* -så ta chansen och få dubbla poäng under både julhandeln och mellandagsrean!


* Normalt får du 10 bonuspoäng per 100 kr i Sverige, 20 poäng per 100 kronor utomlands och 30 poäng per 100 kr hos Nordic Choice Hotels. Gäller ej kontantuttag.
 
Kampanj fram till årskiftet
Halva priset på kortet fram tills årskiftet och 10000p efter första köpet
Så en gratis natt på enklare hotell till det facibla priset 147,50 för mig som statusmatchad Platinum.
Nu ska jag bara flytta över lite coop poäng så har jag två nätter på Quality Airport Hotel Dan vid CPH

Enkelt men grymt värde
Rätta mig om jag har fel, men visst är inte det erbjudandet nytt? Du skaffade väl kortet i oktober med de här villkoren..? :)
 

jumbooze

Medlem
Rätta mig om jag har fel, men visst är inte det erbjudandet nytt? Du skaffade väl kortet i oktober med de här villkoren..? :)
Det stämmer nog, det var nog i Oktober jag gjorde ansökan, var skrev jag att det var nytt?? Hänger inte riktigt med på frågan, ville belysa kampanjen för att jag tyckte det var grymt värde och ville se vad det kostade och att jag fick poängen innan jag tipsade om det...
 
Toppen